نقدی بر مطلب درد قلب به جای درمان قلب:  آیا هم رزم بودن در سنگر دفاع مقدس همگن بودن آنانرا نمی رساند؟!!!

یزدفردا :در پی انتشار تحلیل"  درد قلب به جای درمان قلب" نوشته فرزاد فیضی مدیر سایت یزد روز (پیشگام نیوز) در یزدفردا ،فردائی عزیز سردار(دکتر ) مختار الهامی اصل که سابقه حضور در سپاه منطقه یزد را در کارنامه خود داشته و ازکاندیدا های مستقل انتخابات مجلس نهم در تبریز و همراهان همیشگی سایت خبری تحلیلی یزدفردا می باشند طی یادداشتی بر تحلیل منتشره نقدی را نوشته اند که ضمن تشکر از ایشان در این مطلب منتشر می گردد :

سردار(دکتر ) مختار الهامی اصل:با سلام و احترام از صدها کیلومتر دور تر از دارالعباده یزد به خدمت همه دوستان یزدی و تبریک انتخاب سردار شجاع عرصه جهاد و فرهنگ، محمد صالح جوکار.

بازنشستگی اگر برای دیگران کسالت آور باشد برای من اینگونه نیست و پس از پایان انتخابات و استراحتی کوتاه این فرصت دوباره را پیداکردم که در این ظهر سرد زمستانی سری به "یزدفردا" بزنم و از اخبار آن دیار را که برایم چون جان شیرین است آگاه شوم. چشمم به مطلب جناب فیضی افتاد. من نمیدانم ایشان چند سال دارند و چقدر با دو بزرگوار(سردار جوکار و دکتر فروزان نیا) آشنایی دارند.

جملات زیر مرا واداشت که این چند سطر را بنویسم:"شخصی چون دکتر فروزان نیا رئیس ستاد کاندیدای انتخاباتی فردی را بر عهده می گیرد که به گفته بسیاری از کارشناسان هیچ نشانی از همگنی در فکر ومنش این دو-رئیس ستاد و کاندیدا- دیده نمی شود." و "آیا دکتر فروزان نیا در سال های آینده به جای درمان قلب یزدی ها قلب آنان را به درد نخواهد آورد."

من متاسفم که حضور ملیونی رای دهندگان را نادیده می گیرند و به دکتر گیر می دهند. من از دوران دانشجویی دکتر و از تیپ الغدیر و جبهه جنوب با ایشان آشنا هستم و آوازه نام ایشان نه در جغرافیای یزد که در دنیا ی پزشکی طنین انداز است.

آیا هم رزم بودن در سنگر دفاع مقدس همگن بودن آنانرا نمی رساند و یا نویسنده محترم اصلا نمی داند که دکتر رزمنده بوده است.

سردار فرمانده بسیج و بسیجیان یزد بوده است و دکتر نیز بسیجی. آیا بین فرمانده و همسنگرش همگونی وجود ندارد؟

من نمیدانم چرا تا نام دکتر بعنوان رئیس ستاد سردار مطرح گردید پرتاب تیر کین بسویش آغاز شد؟

آن از محاسبه ساعت و دقیقه عمل جراحی های ایشان و این هم صحبت از ناهمگنی این برادر.

دکتر نه دنبال مقام است و نام و ثروت. او جز ادای یک وظیفه الهی در انتخابات به چیزی نیندیشیده است. تکلیف فقط رای دادن نیست بلکه عصای دست دیگران شدن و کمک به سرداری که دشمنان این مر و بوم کینه اش را به دل دارند تکلیف مضاعفیست برای دکتر فروزان نیا.

بنده بنوبه خود از دکتر پوزش می طلبم که نابرده رنج ها، رنج های بیشمار ایشان را با قلمی آغشته به کین مورد هجمه قرار میدهد و بجای همدلی با دلسوزان قلب های دلسوزان را بدرد می آورند.

ارادتمند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا